neděle 18. prosince 2011

Školní zájezd - Vídeň ♥

Ahoj :)
Já vím, dlouho jsem se neozvala, no nevím jak u Vás, ale u mě není čas. Ale teď píšu, a jsem ráda ♥ Abych se teda dostala k nadpisu tohoto článku :)
Ve čtvrtek - 15.12.2011 jsme jeli do Rakouska - Vídně ♥ Bylo to skvělé. Odjížděli jsme brzo ráno (4:15 sraz, odjezd 4:30) Šla jsem spát ve 20:00 abych ve 3:00 byla schopná vstávat. Jeli jsme asi tak 4 - 5 hodin autobusem, ale to teda luxusním autobusem. (více textu, videa a fotek) stačí kliknout :)


Autobus měl televizi, průvodce a taky tlačítko na čaj :D Jedním slovem luxusní zájezd. Jsem moc ráda, že jsem jela. 


Navštívili jsme zámek Schönbrunn kde sídlila Marie Terezie. Za návštěvu zámku jsme zaplatili € 5.50 :)  Prohlídli jsme se v zámku 23 pokojů s takovým ,, průvodcem " v ,, telefonu " ,jestli znáte, je to takový přístroj, kde si namačkáte číslo místnosti jaký chcete. To jsem navštívili jako první.


Jako druhý jsme navštívili trhy před zámkem, tak to nebylo nic moc. Dali jsme se tam rozchod a potom se sešli před bránou zámku. Měli jsme nasměrováno do kavárny jménem Rosenberger. V kavárně jsme si dali každý čokoládu a zákusek € 6.10 :) 


A potom konečně směr na ty slíbené velké Vánoční trhy. Když jsme před ně předstoupili, tak jsem byla jako v ráji. Bože, tak krásný, úžasně ozdobený a tolik stánků :) To jsem v životě neviděla, kam se hrabe Praha :D Tak jako, bylo ta toho dost, ale nám se to nechtělo obcházet, tak jsem akorát sobě a domů koupila pražené madle v čokoládě a cukru. Ještě abych nezapomněla :D Pět lidí se složilo a koupili jsme si balón s Heliumem (héluim) € 11.0 :) To bylo něco. V autobuse jsme ho ,, šňupali " a mluvili :D To nemělo chybu :D (více video)


Co jsme viděli?
Viděla jsem na živo poprvé můj oblíbený obchod Claire's ♥ a dokonce jsem viděla i obchod Louis Vuitton. No prostě mazec :P


Tady jsou fotky + video s Héliumem :)
(fotky zámku nebudu zveřejňovat, je toho moc)


Fotka z dálky :( 
Není zrovna poznat že je to z Vídně, no a co, já tam fakt byla :P :D


Nevšímejte si mě :D 1. Video :D
Je to amatérské a ještě k tomu mobilem, v autobuse a ve tmě :D

Moc dlouhý článek, já vím no .. :( Ale příště bude jinak :P 

♥ Četla si tento článek?
♥ Byla si někdy ve Vídni?
♥ Co říkáš na fotky + video?
♥ Chceš nějaký video, abych natočila? Na téma, nebo videoodpověď?

Mějte se fanfárově :D ♥

11 komentářů:

  1. ♥ Četla si tento článek? Četla a celý
    ♥ Byla si někdy ve Vídni? Nebyla myslím
    ♥ Co říkáš na fotky + video? Super
    ♥ Chceš nějaký video, abych natočila? Na téma, nebo videoodpověď? Videoodpověd skvělý blogspot!!

    OdpovědětVymazat
  2. joooo
    nebyla ale chtěla bych
    joooo hezkéé
    jo asi na videoodpověd pokud budeš mít otázky

    OdpovědětVymazat
  3. Super-....Ale nevím jest-li bych chtla jet do Vídně.....Nejlepší je to v Americe !! xDD

    OdpovědětVymazat
  4. Taky bych chtěla jet do rakouska do Vídně

    OdpovědětVymazat
  5. 1) Jistojistě ;)
    2) Ne, ale chtěla bych :/ :)
    3) Fotky úžasné a video dobré ;)

    OdpovědětVymazat
  6. :) Taky bych se tam chtěla kouknout :)) Na trhy :D

    OdpovědětVymazat
  7. Joo:)
    Jojo byla :)
    Fotky krásný :) video bláznivý :D :)
    videoodpověd :)

    OdpovědětVymazat
  8. Jéééj, ste se měli :) taky bych se tam chtěla jednou podívat :')

    OdpovědětVymazat
  9. Taky jsem tam byla! 3. prosince! :)) Ale jely jsme tak 3,5 hoďky! :) Protože od nás je to 152 km.. ;))

    OdpovědětVymazat
  10. ♥ nadpisi ano
    ♥ jasně :D 15,12,2011 :D
    ♥ héliumem?? >Héliem< :D :D jinka hélium luxusní a fotky dobré :D
    ♥ Jasně :D Vudeoodpověd :D

    OdpovědětVymazat
  11. Skvělé, článek jsem četla. Takže to byly opravdu véélke trhy co? To video určitě natoč. A budou i další fotky nebo videa? A jaká byla ta čokoláda a zákusek? Dobré?

    OdpovědětVymazat