neděle 25. prosince 2011

Power Balance ˇˇ

Power Balance je úžasný .. víš co je to Power Balance? Ne? Hned vysvětlím :) Power Balance je silikonový náramek, o kterém se říká, že by Ti měl dát energii a rozproudit Tě, taky se často říká, že Ti pomáhá. Pomáhá Ti s tělem, víc Ti dodá " vědomostí " jakože pomáhá i ve škole. Pomáhá Ti prostě. 
Jdeme dál.
Já ho samozdřejmě mám, když to má skoro každý, tak to musím mít taky ne? :D No nic, jdeme dál. Aby jste viděli, že mám opravdu " pravý " třeba není pravý, ale ve videu co jsme našla na stránkách tak má samý obal jako já a vše ostatní. Fotky a video zde ↓ (klikni na " Klikni a nalezneš víc ") 
Nejdřív je to video toho pána, jestli je to pán a dolejc moje fotky :)
Video
 Podívejte se.
FOTKY
A teď moje fotky :) Samo sebou jsem musela mít růžovej ♥ 







Tak jak vidíte, tam mám ten samý (jiná barva náramku) jako ten na videu :P 

OTÁZKY

♥ Znáš Power Balance a nebo o tom slyšíš poprvé?
♥ Líbí se Ti?
♥ Máš ho? Jakou barvu? Pomáhá Ti?
♥ Koupíš si ho?

Tak to je vše :) Mějte se krásně ;)*

5 komentářů:

  1. Ano znám ho
    no tak polovičně
    ne nemám, moc tomu nevěřím
    no....asi ne
    Jinak pěkný článek :D

    OdpovědětVymazat
  2. Nevím jestli pomáhá ale teta říká že se potom cítí líp ale že by měla víc vědomostí s se říct nedá...Jiank moc hezký dess i články xDD

    OdpovědětVymazat
  3. Znám ho
    jo
    nemám
    nevím

    Má ho skoro každý. A co jinak včera Vánoce? Dobrý? Tak šťastný Nový rok.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj prosím ještě 1 videoodpověď mám tvůj blog moc ráda
    Lady Lala

    OdpovědětVymazat