pátek 23. prosince 2011

Moje umělecké jméno

Ano, ne, nesmějte se mi :D Každý si může udělat svoje umělecké jméno. Dám Vám příklad. Natalia Sadness. Dívala jsem se na její " Zvídavý dotazník " a tam se jí někdo ptal, jestli se opravdu jmenuje Natalia Sadness, ale prý ne. Je to Natálie Smutná. Máme si najít její příjmení na google překladač, a tam mi ukázalo smutek, takže Smutná :D ČTI DÁL, STOJÍ TO ZA TO.

A teď ke mně :) Jsem Dana Poučová. Poučová jsem našla jako Lecture. Bude se mi měnit http adresa blogu, ale až na Nový rok ;) Mám přednastavený článek o Power Balance a jsou tam fotky s adresou danny-my-life ,takže to nechám až na Nový rok. A ještě k Daně. Říkejte mi Danny. Taky umělecké :D Né, mě se to moc líbí :* Takže jsem od Nového roku Danny Lecture ;) Bude to www.danny-lecture.blogspot.com :P 


Napiště mi do komentářů Vaše pravé jméno a příjmení a pod to Vaše umělecké (z angličtiny přeložené) 
Zajímá mě to :P 
Mějte se ;)*


ČTI PROSÍM:
Dnes jsem natočila videoodpověď, ale mobilem. Uložila se mi v PC jako mp4 a do souboru TVP (zkratka souboru) neznáte a nebo nevíte, jak to uložit do jiného programu? Video s tímto programem mi do Movie Makeru nejde vložit :( Prosím, pomožte..

4 komentáře: