pátek 23. prosince 2011

1. Videoodpověď

Takže .. Jsem dost naštvaná! Nahrávala jsem to mobilem, dala do PC, ale nešlo to dát do Movie Makeru, takže neupravený video ;) Je to mp4, proto to nejde dát do MM .. Achjo! A taky mi to změnilo hlas a je to poposunutý, prostě amatér. Foťák nemám, takže to nemůžu nahrát na něj, buď nebudou videoodpovědi, nebo budou neupravený a nebo třeba dostanu zítra foťák.. 
Nevím, tak se mrkněte :) Nesmějte se mi, je to moje 1. 


JAKÝ JE VÁŠ NÁZOR NA VIDEOODPOVĚĎ?

Pište mi další otázky do 2. Videoodpovědi. 

1. Jméno
2. Otázky (max. 4)

Budu se těšit na Vaše otázky :)*

15 komentářů:

  1. Týnka
    Máš ráda školu? :)

    OdpovědětVymazat
  2. NiQusshe...!
    Máš ráda vánoce?

    Máte u vás sníh?

    OdpovědětVymazat
  3. 1. Domm.
    2. Co si přeješ k Vánocům nejvíc? :)
    Těšíš se na ně?
    Máš ráda zimu a sníh? ;)

    OdpovědětVymazat
  4. super otázky:

    Od kdy bloguješ

    Kolik ti je?

    Máš nakoupené dárky?

    Co bys řekla kdyby umřel václav klaus?

    OdpovědětVymazat
  5. Smougy Slipknot:No moc toho společného nemáme vlastně nic ale dobrý video :-))
    Otázky:
    Máš ráda zimu?
    Kolik času trávýš s upravou vlasů??

    OdpovědětVymazat
  6. Myslím že nanpoprvé je to pěkné. Mohla by jsi do toho ale vložit víc elánu i když chápu že to není jednoduché. Přeju Veselé Vánoce a šťastný Nový rok.

    OdpovědětVymazat
  7. Dobrá videoodpověď. Já když natáčím mobilem a pak to dávám do mm tak to taky nejde, ale foťákem to jde. Ale i neupravená je dobrá. Máš hezký pokoj. Hezký dess a i tak je pěkná, že je to tvoje 1. videoodpověď.

    OdpovědětVymazat
  8. Dobrá videoodpověď, ale měl bych takový tip.

    Já taky natáčím videa přes mobil a vždy se mi to uloží do MP4 - nejde to dát do movie makeru. Tak si pro to stáhni program Formát Factory a tam si to převeď do avi. Pak to do movie makeru pujde dát. Zaručeno.
    ______________________________
    Jinak bych taky měl pár dotazů:
    - Vytváříš si sama design na tuto webovou stránku?
    - Kde si sehnala pozadí na tuto webovou stránku?
    - Proč si zvolila blogspot? Proč si opustila blog.cz?

    - Kolik hodin/minut trávíš na PC?
    - Na jáke jsi škole?
    - Co blogspot má lepšího než blog.cz - jaký je v něm rozdíl?

    - Jak si našla takovouhle velkou návštěvku?
    - Používáš pro grafiku PhotoFiltre nebo se v grafice nevyznáš?
    - Kde trávíš více času? Vyber - Počítač / venku
    - Jsi pyšná na to, že jsi ''Holka''?

    To si myslím, že je vše. Tak ahoj.

    OdpovědětVymazat
  9. Terka =)
    - Supr videorozhovor,natoč ještě třeba zítra =) Prosím =)
    - Jaké je twé oblíbené jídlo?
    - Twůj nej předmět?
    - Twá nej kámoška?

    OdpovědětVymazat
  10. Mě to nejde spustit, hlásí mi to že je to saoukromé video

    OdpovědětVymazat